Still on solid ground - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Karenjoan - WaarBenJij.nu Still on solid ground - Reisverslag uit Pijnacker, Nederland van Karenjoan - WaarBenJij.nu

Still on solid ground

Door: Karen Schnitger

Blijf op de hoogte en volg

02 Februari 2014 | Nederland, Pijnacker

Hallo allen!

Hierbij introduceer ik mijn reisblog.

Op dinsdag 4 februari begint mijn reis en vliegen Shirley en ik als eerste naar Bangkok. (Volgens het nieuws is het daar momenteel erg gezellig)

Omdat we lang stilzitten en niet kunnen slapen zo leuk vinden nemen we lekker een omweg via Taipei in Taiwan, om vervolgens vrijdag 'al' aan te komen in Sydney.
But who cares! Als de zon maar schijnt bij aankomst, danku.

Er van uit gaande dat ik best leuke dingen ga doen, zullen er uiteraard nieuwe reisverslagen volgen incl. foto van koala's ed.

tot dan!

liefs, Karen

PS. mochten er email adressen toegevoegd moeten worden let me know.

  • 03 Februari 2014 - 10:11

    Airien:

    OMG!!!! SPANNEND!!!!!


  • 03 Februari 2014 - 19:27

    Pat:

    Koala's zijn cool... Vergeet ook geen wombat te ontmoeten! Goede vlucht!

  • 04 Februari 2014 - 11:46

    Mariska:

    Veeeeeel plezier daar :-)

  • 05 Februari 2014 - 20:39

    Els Alzer:

    Hoi Kaa,
    Erg leuk dat je een blog gaat bijhouden, zo kunnen we alle leuk, gezellig en spannende dingen die je gaat beleven volgen!
    We wensen je een super fijne tijd!
    Liefs Els en JW

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Pijnacker

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2015

Catalunya

20 Augustus 2014

Down under 2

09 Juli 2014

Hoi, alles goed?

25 April 2014

Take your time

03 April 2014

RT 2.0

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 284
Totaal aantal bezoekers 4938

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: