Down under 2 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Karenjoan - WaarBenJij.nu Down under 2 - Reisverslag uit Bondi, Australië van Karenjoan - WaarBenJij.nu

Down under 2

Blijf op de hoogte en volg

20 Augustus 2014 | Australië, Bondi


Na zes maanden reizen en een beetje werken in Australië was ik toe aan vakantie. En waar kan je deze beter doorbrengen dan in zonnig Spanje, mijn idee. Omdat vliegen gratis is, backpackers rijk zijn en ik heel graag weer even aan de rechterkant van de weg wilde rijden heb ik een ticket naar Europa geboekt. (En ik moest tempeh eten bij mijn vaste toko in Rijswijk) Daarnaast is het winter in Sydney en die moest ik ontvluchten. De echte reden? Ik moest natuurlijk mijn Catalan boy opzoeken. ( lang verhaal kort, ontmoet in aus, woont nu weer in Barcelona ) Grenzeloos verliefd zeggen ze dan en oma Jippie noemt het moderne relaties.

Twee weken Spanje een week Nederland. Wat ik zoal gedaan heb?, vrij weinig. Bronzen, eten en slapen waren zo'n beetje de dagelijkse bezigheden. Elke avond aan een grote tafel eten en sangria drinken noem ik een gouden leven. God ja, wat kan ik er nog meer over vertellen buiten dat ik natuurlijk intens bruin ben. ( Dit typende zit ik het vliegtuig met enorm turbulentie, redelijk angsten aan het doorstaan. Medeleven gevraagd)

Vliegen is niet meer mijn favoriete bezigheid sinds het een en ander zich heeft voorgedaan. Daarnaast had ik ook ruzie met m'n achter buurvrouw. ' sorry can you please straighten your chair? Uhm no!? Im not going to straighten my chair. 'But i have no space' nou moet je luisteren, iedereen heeft space en nou zou jij geen ruimte hebben? Moet je zelf ook je stoel ook maar naar achter zetten of business class boeken. ' but i have no space ' ja bullshit doei. Nou kan ik best vriendelijk zijn maar met redelijk slaapgebrek kwam dit even verkeerd aan. Omdat ik geen robot ben heb ik heel netjes mijn stoel 2 millimeter naar voren gedaan. Ik hoop dat ze heerlijk heeft gezeten. Oké wel redelijk awkward want elke keer als ik naar de wc moet, moest ik d'r negeren toen ik terug liep. Dan maar gewoon standaard kwaad kijken dan weten ze niet beter.

Verder heb ik weer genoten van het vliegtuig voer en heb ik heerlijk 8 uur gewacht op Bangkok AirPort. In een hotel welteverstaan want ik doe niet aan armoede. (Vlieg helaas nog steeds geen business class) Gelukkig heb ik hier mijn favoriete bezigheden kunnen uit oefenen, eten en slapen. God knows hoe ik anders de tijd had moeten doorkomen.

Inmiddels ben ik zo'n kleine twee weken terug in Sydney om miljoenen te maken en over twee weken vertrek ik ook weer. Stap 1 is mijn grote grote droom New Zealand!! Een retourtje Sydney - queenstown is geboekt and im sooo ready! Stap 2 is iets anders dan vooraf gepland maar zeker niet minder leuk, im moving to Barcelona! Miss ben ik gek maar ik kan ergere plekken bedenken om te wonen. Ook zeer zeer ready en natuurlijk blij om mi amor weer te zien.

Dat was m weer!
Besos amigos

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Bondi

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2015

Catalunya

20 Augustus 2014

Down under 2

09 Juli 2014

Hoi, alles goed?

25 April 2014

Take your time

03 April 2014

RT 2.0

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 4935

Voorgaande reizen:

20 Januari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

25 Oktober 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: